Direktlänk till inlägg 1 januari 2014

Lite om mig:) & min blogg!

Av Josefin - 1 januari 2014 20:07

Jag heter Josefin, är 13 år & bor i Timrå. De här är min allra första blogg, jag blev inspirerad av en kompis som också nyss skaffade blogg:) Som jag sa så bor jag i Timrå. Jag bor i ett rött hus med min familj, mamma, pappa, lillebror & vår hund Polly. Jag började 7:an förra året i augusti. Jag kan inte säga att de inte va läskigt för de va de. En helt ny skolan me 3 gånger så mer elever än va skolan jag gick på innan hade. Men nu känns allting jätte bra, jag har fått så många underbara nya vänner, jag längtar till och med till skolan:)
Men när jag inte e på skolan så e jag oftast hemma me Polly, hon e snart 9 månader men tycker fortfarande INTE om att va ensam. Jag tycker också om att träna, fast själv då. Jag går inte i nån sport. Men nu ska jag inte prata mer om mig utan om bloggen:)
Jag har tänkt att skriva om min vardag & mig själv så klart..
Puss:* & Kram!

Jag & Polly på nyår<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 2 mars 2014 19:21


Allt har ju sina bra & dåliga sidor, & mitt liv e just nu på den dåliga sidan... Jag mår jätte dåligt, ja e ledsen & aa allt e bara skit. Men ja har iallafall en helt underbar vän som ja inte skulle kunna leva utan som gör de lite lättare. Liz Liz Li...

Av Josefin - 18 februari 2014 19:00

Jag har tänkt många gånger att jag borde sluta me bloggen, men så blir de inte:D Jag fortsätter! & jag har en anledning till att ja inte har lagt upp nått den senaste tiden. Just nu mår jag väldigt dåligt:( De har till & med gått lite för långt....

Av Josefin - 30 januari 2014 21:03

Jag har funderat länge om jag ska sluta me bloggen eller inte. De e också därför jag inte lagt upp nått på sistone. Men iallafall, igår efter ja hade haft tennis så kände ja mig yr & mådde inge bra, så ja åkte hem & tog tempern, & ja såklart så hade ...

Av Josefin - 15 januari 2014 21:04


Haha, ibland lovar man mer än va man hinner:P Jag hade ju sagt att jag skulle lägga upp en bild på de jag köpte i söndags & ja de kommer här;) Jag köpte koftan på Gina tricot, örhängena på accent & skalet på H&M tuggummina ligger nån stans i min vä...

Av Josefin - 12 januari 2014 22:20

Asså de e helt sjukt va helgerna går fort. Men men, de betyder ju bara att jag får träffa alla kompisar igen:* Idag har jag varit på birsta me min kompis. Vi va där i 4 timmar tror jag:P Jag köpte en kofta, ett mobil skal, ett par örhängen & tuggumm...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards