Direktlänk till inlägg 9 januari 2014

Snart helg:)

Av Josefin - 9 januari 2014 18:45

Idag va de ännu en dag i skolan. & inte vilken dag som hälst utan en torsdag:3
Jag HATAR seriöst torsdagar, de e den värsta dagen på hela veckan.
Men men.. De e ju snart helg, & då ska jag sooova & bara slippa tänka på skolan. Men de finns en sak som e dåligt me helger. Jag kan inte träffa alla mina underbara kompisar.Jag älskar verkligen mina kompisar:** Dom e mitt allt, även dom jag inte känner super duper bra<3 Men iallafall, när vi slutade åkte jag & mamma till birsta igen. Känns typ som om att jag alltid e där, haha. Där bytte vi en tröja som va fel storlek & handlade mat. Vi ska få gäster imorron:) Nu ska jag duscha & sen ska jag bara slappa & sova förstås, fast de blir nog lite senare. Eller mycke senare:D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 2 mars 2014 19:21


Allt har ju sina bra & dåliga sidor, & mitt liv e just nu på den dåliga sidan... Jag mår jätte dåligt, ja e ledsen & aa allt e bara skit. Men ja har iallafall en helt underbar vän som ja inte skulle kunna leva utan som gör de lite lättare. Liz Liz Li...

Av Josefin - 18 februari 2014 19:00

Jag har tänkt många gånger att jag borde sluta me bloggen, men så blir de inte:D Jag fortsätter! & jag har en anledning till att ja inte har lagt upp nått den senaste tiden. Just nu mår jag väldigt dåligt:( De har till & med gått lite för långt....

Av Josefin - 30 januari 2014 21:03

Jag har funderat länge om jag ska sluta me bloggen eller inte. De e också därför jag inte lagt upp nått på sistone. Men iallafall, igår efter ja hade haft tennis så kände ja mig yr & mådde inge bra, så ja åkte hem & tog tempern, & ja såklart så hade ...

Av Josefin - 15 januari 2014 21:04


Haha, ibland lovar man mer än va man hinner:P Jag hade ju sagt att jag skulle lägga upp en bild på de jag köpte i söndags & ja de kommer här;) Jag köpte koftan på Gina tricot, örhängena på accent & skalet på H&M tuggummina ligger nån stans i min vä...

Av Josefin - 12 januari 2014 22:20

Asså de e helt sjukt va helgerna går fort. Men men, de betyder ju bara att jag får träffa alla kompisar igen:* Idag har jag varit på birsta me min kompis. Vi va där i 4 timmar tror jag:P Jag köpte en kofta, ett mobil skal, ett par örhängen & tuggumm...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards