Alla inlägg under februari 2014

Av Josefin - 18 februari 2014 19:00

Jag har tänkt många gånger att jag borde sluta me bloggen, men så blir de inte:D
Jag fortsätter!
& jag har en anledning till att ja inte har lagt upp nått den senaste tiden.
Just nu mår jag väldigt dåligt:(
De har till & med gått lite för långt. Men vad de e tänker ja inte säga,
Men iallafall, jag mår dåligt över ett beslut jag tog för typ en månad sen. Jag e ledsen på skolan, hemma & ja nästan hela tiden. Men ja visar de inte lika mycke hemma för mina föräldrar vet inget. & dom skulle inte förstå på samma sätt som vissa av mina kompisar gör:* Så mycke som vissa av mina kompisar stöttar mig gör att jag ändå överlever.
Men nog om de.
Idag hade vi friluftsdag:D
Jag åkte slalom & även om jag har åkt sen jag gick i femman så ramlade jag 3 gånger, vilket jag inte brukar göra. Men jag hade sjukt kul:) & ont i fötterna & ryggen har jag:(
Ont i fötterna & benen får väll typ alla. Iallafall om man åker 5 timmar i sträck utan att ens knäppa upp pjäxorna!
Sen ont i ryggen har jag efter att ja ramlade. Min lilla underbara kompis körde typ över mig.
Har tyvärr inga bilder eller så men ni får överleva utan de

Just nu ligger jag i soffan med huvudvärk & ska snart äta. Sen blir de små fix tills imorron (skola)
& sen soffan igen:P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards