Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Josefin - 9 januari 2014 20:25

När jag duschade, kollade pappa posten & såg att ett brev från fyndiq hade kommit. De e från fyndiq jag har beställt;) Så när jag kom ner så kom pappa hem, han hade varit & hämtat paketet. Jag blev verkligen super glad eftersom jag trodde att de inte skulle komma förän på månda:P
Som jag sa så beställde jag från fyndiq. Tre Victoria secret bodymist: such a flirt, hello darling & pure daydream:)

Av Josefin - 9 januari 2014 18:45

Idag va de ännu en dag i skolan. & inte vilken dag som hälst utan en torsdag:3
Jag HATAR seriöst torsdagar, de e den värsta dagen på hela veckan.
Men men.. De e ju snart helg, & då ska jag sooova & bara slippa tänka på skolan. Men de finns en sak som e dåligt me helger. Jag kan inte träffa alla mina underbara kompisar.Jag älskar verkligen mina kompisar:** Dom e mitt allt, även dom jag inte känner super duper bra<3 Men iallafall, när vi slutade åkte jag & mamma till birsta igen. Känns typ som om att jag alltid e där, haha. Där bytte vi en tröja som va fel storlek & handlade mat. Vi ska få gäster imorron:) Nu ska jag duscha & sen ska jag bara slappa & sova förstås, fast de blir nog lite senare. Eller mycke senare:D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards